Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження

Типи саморегуляції пізнавальної активності у розумово обдарованих школярів-підлітків. Розробка діагностичного обстеження

Л. Мар'яненко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 892

Проаналізовано вплив розумової обдарованості на особистість дитини у зв'язку з проблемою становлення гармонійної особистості молодшого підлітка. Висвітлено види саморегулювання пізнавальної активності та відповідно види вияву розумової обдарованості у молодших підлітків - за невротичним і самоактуалізувальним типом. Здійснено емпіричне дослідження, яке свідчить про наявність у дитини певного комплексу переживань - невротичних і самоактуалізувальних, що супроводжують саморегулювання її пізнавальної активності. Теоретично обгрунтовано експериментальне вивчення проблеми типів саморегулювання активності та діяльності обдарованих учнів. З'ясовано вплив і позитивних і негативних моральних рис на розвиток розумових здібностей молодших підлітків, що глибинно зумовлюють типи саморегулювання.


Ключ. слова: саморегуляція пізнавальної активності, розумово обдаровані школярі-підлітки, обдарована особистість

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel