Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів музичних факультетів

Чжоу Ян
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 946

Розкрито психологічні особливості розвитку творчих здібностей студентів музичних факультетів. Розкрито сутність поняття "музична креативність" як здатності до музичної імпровізації, створення нового музичного образу або твору. Визначено її структурні компоненти: оригінальність, виразність і продуктивність. Розроблено й апробовано оригінальну методику діагностики музичної креативності "Здатність до творчої імпровізації", основне завдання якої - визначення рівня розвитку даної якості у творчо обдарованих особистостей. Уточнено зміст поняття "музичні здібності", які визначено як один з видів спеціальних здібностей, що є системно-структурним утворенням, в якому виділено такі складові: творчо-інтелектуальні, музично-сенсорні (базисні), мотиваційно-особистісні. Доведено, що особливості їх співвідношення визначають ідивідуальний рівень розвитку музичної творчості. Розкрито психологічні закономірності розвитку творчих здібностей у студентів-музикантів. Розроблено й апробовано тренінг, який сприяє розвитку структурних компонентів музичної креативності у студентів-музикантів. Показано ефективність впливу тренінгових технологій на розвиток творчих здібностей студентів-музикантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44-724 + Щ31 р(4УКР)3 + Щ310.70


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА372514

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel