Розглянуто проблему пошуку ефективних педагогічних умов навчання та виховання соціально дезадаптованих дітей та підлітків. Обгрунтовано необхідність особистісно орієнтованого підходу у роботі з дезадаптованими дітьми, який передбачає постійний взаємозв'язок учителя, учня та його батьків, і грунтується на таких формах педагогічної взаємодії як взаємопідтримка, співпраця, співтворчість, співучасть. Зазначено, що школа є освітнім навчальним закладом зі змішаним контингентом учнів (звичайні діти, обдаровані, з девіантною та делінквентною поведінкою), які мають можливість обрати найпривабливішу фому навчання (денну, вечірню очну та заочну, індивідуальну, екстернат, дистаційну), де вони почуватимуться впевнено, комфортно та безпечно. Розглянуто критерії ефективності особистісно орієнтовано підходу до соціально дезадаптованих неповнолітніх на рівні вчителя та учня.
Ключ. слова: соціально дезадаптовані неповнолітні, особистісно орієнтований підхід, школа №31 м. Сімферополя, соціально-педагогічна і психологічна служба
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334
Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469 |