Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної активності

В. Кайнова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1395

Розглянуто питання обдарованості дитини у сучасному розумінні цього поняття. Зосереджено увагу на поєднанні трьох характеристик обдарованості (за Дж. Рензуллі): інтелектуальних здібностях (що перевищують середній рівень), творчості, наполегливості (мотивація, орієнтована на завдання). Наведено етапи цієї роботи, основні шляхи формування гуманітарних і культурно-естетичних здібностей обдарованих дітей, вимоги до вчителів гімназії, які працюють з обдарованими та високоінтелектуальними учнями, рекомендації вчителям і батькам для виховання у дітей пошукових схильностей та вмінь самостійно отримувати знання. Розкрито активні форми педагогічних технологій, що розвивають високу мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності, зокрема проектні технології, інтерактивні ігри.


Ключ. слова: обдаровані діти, гімназія, мотивація до навчально-пізнавальної активності, проектні технології, інтерактивні ігри


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22409

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel