Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми

Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями

Л.М. Радзіховська
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 942

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями, якими є оволодіння студентами системою знань з питань діагностики та навчання таких школярів, формування умінь і навичок розв'язування задач шкільного курсу поглибленого вивчення математики, реалізація усіх етапів практичної роботи (виявлення, діагностика, організація навчання на уроках математики та позаурочний час) з математично обдарованими учнями під час педагогічної практики. Розроблено критерії (теоретичний, практичний, мотиваційний), показники та рівні готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями. Уточнено зміст і компонентну структуру поняття "готовність майбутнього вчителя математики до роботи з обдарованими учнями". Обгрунтовано теоретичні засади формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями у процесі проходження педагогічної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1 р21 р3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА369135

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel