Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Автореферати і монографії

Музика - як метамистецтво в ірраціоналістичній естетиці XIX століття

Г.Г. Макаренко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1139

Проаналізовано музичне мистецтво в контексті ірраціоналістичної філософії XIX ст.З метою визначення ірраціоналізму, як відповідь на кризу традиційної раціоналістичної філософії, виокремлено естетичні погляди А.Шопенгауера, Ф.Ніцше, аргументовано погляд на музику як вид мистецтва, здатний виконати функцію метамистецтва. Наведено концепцію, підсилену зверненням до творчої спадщини Ріхарда Вагнера. Видатний німецький композитор, захоплюючись ідеями А.Шопенгауера, водночас, мав значний вплив на формування естетико-мистецтвознавчої позиції Ф.Ніцше. Використовуючи логіку теоретичної спадкоємності "Шопенгауер - Вагнер - Ніцше", розкрито значення таких естетичних проблем, як художня обдарованість, геніальність, міфологічне мислення, створення та сприймання художнього образу. Органічно поєднано теоретичний аналіз із розглядом практики розвитку музичного (оперного) мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Ю812.291.1 + Ю8г(0)5


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА309227

IOD © 2007-2022  ::  powered by mel