Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Діагностика обдарованості

Типи саморегуляції пізнавальної активності у розумово обдарованих школярів-підлітків. Розробка діагностичного обстеження

Л. МарТяненко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1450

Проаналізовано вплив розумової обдарованості на особистість дитини у зв'язку з проблемою становлення гармонійної особистості молодшого підлітка. Висвітлено два види саморегулювання пізнавальної активності та відповідно два види вияву розумової обдарованості у молодших підлітків - за невротичним і самоактуалізувальним типом. Проведено емпіричне дослідження, яке свідчить про наявність у дитини певного комплексу переживань - невротичних і самоактуалізувальним, що супроводжують саморегулювання її пізнавальної активності. Теоретично обгрунтовано експериментальне вивчення проблеми типів саморегулювання активності та діяльності обдарованих учнів. З'ясовано вплив і позитивних і негативних моральних рис на розвиток розумових здібностей молодших підлітків, що глибинно зумовлюють ці дві типи саморегулювання.


Ключ. слова: саморегуляція пізнавальної активності, розумово обдаровані школярі- , обдарована особистість


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.402.2 + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22620

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel