Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Розвиток освітньо-культурного середовища багатопрофільного позашкільного навчального закладу в контексті феномену обдарованості

І. Мосякова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 999

Розкрито особливості багатопрофільного позашкільного навчального закладу (БПНЗ), позитивні сторони та суперечності, які впливають на розвиток обдарованості й розкриття талановитої молоді. На підставі узагальнення досвіду БПНЗ України визначено, що освітньо-культурне середовище БПНЗ має спрямовувати на формування свідомості, організацію креативно-проектної діяльності (результат - духовно-творча самореалізація). Зазначено, що розкриття змісту й особливостей розвитку суб'єктивної активності дитини у предметно-практичній, комунікативній і пізнавальній діяльності, її креативність дозволяє синтезувати життєві позиції в цілісний особистісний інтеграл "обдарованої особистості в світі". Підсумовано, що процес позашкільної освіти та виховання має спрямовуватись у площину цінностей особистісного розвитку дітей і молоді на підставі виявлення індивідуальних здібностей, формування різнобічних потреб та інтересів, що слід приділити першочергову увагу опануванню цінностями національної культури, осягненню традицій українського народу.


Ключ. слова: позашкільна освіта, розвиток обдарованості, розкриття талановитої молоді, субТєктивна , цінності


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22620

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel