Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р.

Міжнар. фонд "Відродження", Міжнар. Сорос. Прогр. підтримки освіти в галузі точ. наук (ISSEP)
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 970

Розглядаються загальні проблеми шкільної освіти, гуманітарні та екологічні аспекти викладання природничо-математичних дисциплін в середній школі, нові форми і методи навчання. Висвітлюються особливості диференціації та індивідуалізації навчання, специфіка роботи з обдарованими дітьми, досвід роботи шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних дисциплін. Аналізуються проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів, експериментальні роботи як засіб розумового розвитку учнів, проблеми підготовки школярів до міжнародних олімпіад по хімії. Повідомляється про створення інтегровано-узгоджених програм з фізики, математики, астрономії та інформатики, про форми активізації самостійної роботи учнів на уроках математики та фізики. Характеризується рейтингова система оцінювання знань, колективні форми роботи на уроках хімії та біології тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: В342606

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel