Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Технологія особистісно орієнтованого навчання - один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини

Н. Федорова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1253

У контексті дослідження проблеми дитячої обдарованості описано авторське трактування сутності особистісно орієнтованого навчання, яке є головним аспектом виховання обдарованої особистості. Визначено педагогічні умови розвитку обдарованої дитини, сформульовано основні вимоги до розробки дидактичного забезпечення особистісно орієнтованого навчання та показано, що модель у формі тріади завдання - діалог - гра створює базовий технологічний комплекс дидактичного забезпечення. Наведено порівняльну характеристику традиційного та особистісно орієнтованого навчання.


Ключ. слова: особистісно орієнтоване навчання, обдарованість дитини, педагогічні , дидактичне забезпечення навчання, завдання-діалог-гра


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.223.7


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel