Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Теоретичні засади і технології навчання в ліцеї

А. Сологуб
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 977

Досліджено питання організації профільного навчання в ліцеях України. Розглянуто й охарактеризовано результати наукового дослідження "Теоретико-методологічні засади профільної природничо-наукової освіти учнів старшої школи". Викладено принципи профільного креативного навчання творчо обдарованих дітей. Наголошено на невизначеності місця ліцеїв як навчальних закладів для обдарованих дітей в системі допрофільної й початкової профільної освіти. Висвітлено зміст педагогічних технологій, що є основою реалізації концепції креативної освіти. Доведено, що ліцей, як провідний навчальний заклад, може виконати свої завдання в разі реалізації в педагогічній діяльності принципу креативності.


Ключ. слова: принципи профільного креативного навчання, педагогічні технології креативної освіти


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel