Обгрунтовано концептуальні основи самореалізації творчого потенціалу старшокласників у науковій гуртках і об'єднаннях гімназій і ліцеїв. Вперше представлено цілісний комплекс педагогічної підтримки професійно-зорієнтованої дослідницької роботи здібних учнів як незамінного чинника самозростання їх творчих сил: стабільне включення дослідницької роботи в освітній процес, виконання гуртківцями замовлень, наявність підготовленого керівника - компетентного вчителя-дослідника, оволодіння необхідними методами, цінностями творчого дослідництва і творчої комунікації, забезпечення неперервності шкільної та вузівської освіти здібної і обдарованої молоді, педагогічна діагностика процесу їх самореалізації. Експериментально доведено оптимальність запропонованих моделей і технологій педагогічного супроводження творчої самореалізації учнів.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268
Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА306672 |