Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу.

Ретроспективний огляд результатів вивчення людського інтелекту: педагогічний контекст

В. Волощук, І. Волощук
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 970

Наведено ретроспективний огляд підходів у дослідженнях з вивчення механізму інтелектуальної діяльності людини. Проаналізовано результати цих досліджень, які покладено в основу новітніх теорій інтелекту. Охарактеризовано базові блоки когнітивного функціонування людини: планування, концентрація, цільно-частковість і послідовність. Акцентовано увагу на тому, що в минулому вивчення інтелектуальної діяльності людини було сфокусоване на явищах таланту та геніальності, а нині перемістилося у площину інтелект - обдарованість. Підкреслено, що теорії інтелекту позначаються на методах виявлення обдарованих індивідів, на розробці моделей програм для обдарованих школярів і студентів та на засобах педагогічного впливу на зазначену категорію індивідів.


Ключ. слова: інтелект, вивчення інтелекту, теорії інтелекту, когнітивне функціонування , талант, геніальність, обдарованість


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю935.131


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel