Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Порівняльна педагогика

Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти

О. Бевз
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1129

Здійснено огляд психолого-педагогічних досліджень, які розкривають досвід американської школи і педагогіки з виховання і навчання обдарованих дітей у США. Акцентовано увагу на особливостях трьох етапів розвитку системи навчання обдарованих дітей. Названо організації, які об'єднано в "коаліцію за навчання обдарованих дітей". Розкрито способи та прийоми педагогічної підтримки обдарованих дітей. Визначено проблеми, з якими стикаються обдаровані діти в процесі навчання і творчої діяльності.


Ключ. слова: дитяча обдарованість, проблеми обдарованих дітей, педагогічні способи підтримки обдарованих дітей у США


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО)714 + Ю983.724


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel