Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу.

Особливості роботи вчителя з математично обдарованими учнями 4- 8 класів (на матеріалі польської школи)

Е. Лодзіньська
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 887

На основі психолого-педагогічного аналізу феномену обдарованості людини з'ясовано характерні риси математичної обдарованості учнів, запропоновано шляхом створення селективних класів в основній школі реалізувати індивідуальний підхід до навчання математично здібних учнів. Розроблена методична система роботи вчителя з математично обдарованими учнями 4 - 8 класів польської школи (гімназії) грунтується на поєднанні принципу навчальної роботи на уроці та позакласної роботи учнів, підпорядкованих принципу навчання математики через розв'язування задач. Дану систему реалізовано в авторській програмі з математики для 6 - 8 класів, дидактичних і методичних матеріалах, шляхом впровадження й апробацією основних результатів у практику роботи шкіл та під час перепідготовки вчителів математики в Радомській Політехніці (Польща).


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-3,022


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА312254

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel