Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Автореферати і монографії

Особистісні та професійні якості творчого педагога

О. Степаненко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1235

Визначено умови реалізації програм стосовно проблеми обдарованості. Розкрито досвід роботи кафедри педагогіки і психології Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів в роботі з обдарованими дітьми. Вміщено анкету для вчителів щодо вивчення їх готовності до роботи з обдарованими дітьми. Сформульовано завдання, до вирішення яких готуються вчителі під час підвищення кваліфікації. Запропоновано спецкурс "Педагогіка обдарованих" зокрема мету, навчально-тематичний план, анотацію лекції "Психолого-педагогічний аспект дитячої обдарованості", зміст практичного заняття "Розвиток обдарованих дітей засобами математики, зміст тренінгу креативності. Результати опитування вчителів підсумовано в моделі "ідеальний педагог". Акцентовано увагу на рекомендаціях вчителям щодо організації навчальної діяльності учнів та загальних можливостях, які треба розвивати в обдарованих дітей. Наведено ключові слова і фрази, які слід використовувати для стимулювання розумових процесів у дітей. Розглянуто критерії творчої педагогічної діяльності та загальну модель творчої особистості. Окреслено вимоги до педагога , який працює з обдарованими дітьми.


Ключ. слова: обдаровані діти, особистісні та професійні якості творчого педагога


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Ч421.421


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2022  ::  powered by mel