Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Порівняльна педагогика

Організація навчання обдарованих молодших школярів у США

Н.В. Теличко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 994

Досліджено становлення теоретико-методологічних засад організації навчання обдарованих молодших школярів (ОМШ) США в другій половині ХХ ст. На підставі ретроспективи вивчення інтелекту в психолого-педагогічних дослідженнях учених виявлено провідні соціокультурні чинники розвитку різних типів початкової школи для ефективної реалізації спеціалізованих програм дотично до проявів особливостей дитячої обдарованості. На підставі вивчення літературних джерел з даної проблеми виявлено генезу та сутність тестування як основного методу вивчення обдарованих учнів у початковій школі, запропоновано основні моделі процедури діагностування ОМШ і визначено форми їх організації. На прикладі штату Масачусетс для індувідуального та диференційованого навчання викладено сучасні підходи уряду США до нормативно-правового та фінансового забезпечення навчання ОМШ, досліджено основні шляхи творчого запозичення американського досвіду за умов реформування освітньої галузі в країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО)4


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА342694

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel