Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Непсихотичні психічні розлади в учнів шкіл нового типу (клініко-психопатологічні, соціально-психологічні, психологічні закономірності формування, профілактика та корекція)

О.Ю. Табачніков
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 975

Встановлено рівні поширеності, клінічну структуру, феноменологію, вікову динаміку, фактори ризику клінічно визначених і початкових проявів непсихотичних психічних розладів (НПР) у школярів. Особливу увагу приділено стану психічного здоров'я та особливостям психічної адаптації в школах нового типу (ШНТ) інтелектуально обдарованих учнів. Доведено, що поширеність НПР у ШНТ перевищує значення даного показника в звичайній школі. Встановлено, що ШНТ за умов дотримання психогігієнічних вимог можуть позитивно впливати на стан психічного здоров'я інтелектуально обдарованих підлітків. Розроблено та впроваджено систему комплексних заходів щодо своєчасної діагностики, профілактики та корекції непсихотичних психічних розладів у школярів. Для втілення даної системи запропоновано перетворення шкільної психологічної служби на шкільну медико-психологічну службу з включенням до її складу медичного психолога та лікаря-психотерапевта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.093.3-3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА316124

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel