Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей

Л.М. Джуринская
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 871

Наведено результати теоретичного та практичного аналізу роботи шкільного психолога з обдарованими дітьми. Особливу увагу приділено питанням вивчення та психодіагностики інтелекту й інтересів обдарованих дітей 9 - 10-ти років. Показано взаємозв'язок інтересів і високого інтелекту обдарованих дітей в окремих видах діяльності. Доведено, що пізнавальний інтерес формується й розвивається.


Ключ. слова: детская одаренность, интеллектуальные способности людей, познавательный интерес


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.724 + Ю984.030.2-72


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж16225

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel