Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю

С. Макаренко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 990

Розглянуто методологічний, емпіричний, теоретичний та світоглядний рівні реалізації життєвої позиції вчителя стосовно об'єктивації його світоглядної культури в системі роботи з обдарованими дітьми. Визначено складові частини життєвої позиції педагога. Досліджено зв'язок життєвого вибору педагога з його творчим ставленням до життя загалом і мірою його особистої причетності до всього , з чим він має справу повсякденно. Акцентовано увагу на ідеалі як елементі світоглядної культури особистості, функціях та формах ідеалу. Розкрито основні групи цінностей педагогічної діяльності. Обгрунтовано важливість формування світоглядної орієнтації вихованців. Прослідковано зв'язок світоглядної культури із становленням громадянськості учнів.


Ключ. слова: світоглядна культура, життєва позиція, цінності педагогічної діяльності, громадянськість


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю937.231


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel