Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Психологічні та соціальні чинники адаптації обдарованої особистості в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти: методичний посібник

К. А. Андросович, Г. В. Ільїна, Л. І. Ткаченко, І. О. Якимова
ISBN 978-617-7734-31-3
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 14

У посібнику окреслено особливості інформаційно-освітнього середовища закладів освіти в умовах викликів сьогодення. Виокремлені функції інформаційних середовищ сучасних закладів загальної середньої
освіти. Авторами досліджено соціальні та психологічні чинники, а також особистісні характеристики, що
впливають на процес адаптації обдарованих учнів в різні періоди навчання, які збігаються із кризовими періодами психологічного розвитку особистості: вступ до школи, підлітковий вік та період ранньої юності.
Наведений у посібнику спецпрактикум сприяє підвищенню рівня соціально-психологічної адаптованості
обдарованих учнів закладів загальної середньої освіти і є готовим інструментарієм з конспектом практикоорієнтованих занять.
Посібник призначено для студентів і викладачів, соціальних педагогів, практичних психологів та керівників закладів загальної середньої освіти.
IOD © 2007-2022  ::  powered by mel