Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Методика діагностики практичного інтелекту учнівської молоді : Методичний посібник

В. П. Тименко, А. В. Малиношевська, М. Ю. Мельник, О. Г. Грицан
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 288

У виданні подано методи діагностики практичного інтелекту учнівської молоді. Теоретичним підґрунтям обрано теорію «множинного інтелекту» Х. Гарднера і теорію «потрійного інтелекту» Р. Стернберга, концепцію інтелекту Дж. Гілфорда. Cформульовано теоретичні положення про види лідерства як виявлення практичного інтелекту особистості, взаємозв'язок емоційного, соціального і практичного інтелектів. Запропоновано методи педагогічної діагностики і психодіагностики практичного інтелекту учнівської молоді: старшокласників, учнів професійних і вищих навчальних закладів.


Рекомендовано для практичних психологів, учителів технологій (трудового навчання), викладачів професійних навчальних закладів.

IOD © 2007-2022  ::  powered by mel