Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Порівняльна педагогика

Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід

Бойченко Марина
http://dspu.edu.ua

Кількість переглядів: 221

Статтю присвячено висвітленню проблеми ідентифікації обдарованиx дітей та молоді у загальноосвітніх школах США. З'ясовано сутність основоположного поняття дослідження - обдаровані діти та молодь - в американських законодавчих документах із відображенням штатової специфіки й окреслено складові обдарованості. Схарактеризовано методи та етапи ідентифікації обдарованих школярів в американських загально-освітніх навчальних закладах.

 БОЙЧЕНКО.docx (29 Kb)  Скачано разів: 134
IOD © 2007-2022  ::  powered by mel