Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Діагностика обдарованості

Запровадження діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми

П. Соломчук
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1234

Розкрито досвід апробації у Великомежиріцькому НВК "Школа-гімназія" (Рівненська обл.) технології діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників, яку розроблено науково-дослідною лабораторією "Творча обдарованість" Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано результати дослідження готовності вчителів до творчої педагогічної діяльності. Акцентовано увагу на труднощах проведення дискретного дослідження. Подано діаграми рівнів готовності вчителів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено критерії формування робочих груп (адміністрація, вчителі, батьки, гімназисти) для моніторингу. Розглянуто механізм проведення моніторингу. Конкретизовано дані, які заносяться до зведеної таблиці. Запропоновано формулу визначення кількості балів та рівня готовності вчителя. Окреслено перспективні напрями роботи педагогічного колективу.


Ключ. слова: технологія діагностики, рівневі оцінювання, компоненти готовності вчителя до роботи, обдаровані діти


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)к8 + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel