Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Завдання педагогів з формування інтелектуальних умінь учнів, що ведуть до професійного успіху

Л. Савчук
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 895

Вміщено матеріали досліджень проблеми готовності вчителів до роботи з обдарованими учнями, що проводилися на базі експериментальних закладів з обласної науково-дослідної лабораторії "Творча обдарованість". Обгрунтовано потребу у нововведеннях на рівні теорії та практики для вирішення складної та багатоаспектної проблеми роботи з обдарованими дітьми. Запропоновано модель структури інтелекту, який сприяє професійному успіху, та охарактеризовано його компоненти: соціальний, емоційний і практичний інтелект, які мають два рівні - когнітивний і поведінковий. Наведено практичні поради щодо складання програми індивідуального розвитку дитини. Підкреслено, що психологічний супровід вчителів та обдарованих учнів позитивно впливає на підвищення самооцінки, саморегуляції, формування лідерських якостей та значно прискорює професійне самовизначення учнів.


Ключ. слова: готовність вчителів, робота з обдарованими учнями, формування , професійний успіх, індивідуальний розвиток, психологічний супровід, професійне самовизначення


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю949.244


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel