Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Мислення, пізнання, навчання: синергія взаємодії : посібник

За заг. ред. М.В. Ліпіна
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 4

У посібнику розглянута проблема взаємодії мислення, пізнання і навчання у сфері освіти. Автори доводять, що основне завдання  освіти полягає в навчанні мислити, навчити вчитися та покласти процес пізнання в основу освітнього процесу. Підкреслюється, що введення в освітній простір мислення як діяльнісної сили та принципу розвитку усіх залучених до нього суб'єктів перетворює його на простір свободи. Феномен критичного мислення показує прагнення до творчого пошуку, нестандартного розв'язання проблем, вміння орієнтуватися і діяти в різних складних обставинах. Виявлення витоків візуального мислення, аналіз сучасного його стану, застосування критичного мислення в умовах глобальних трансформацій соціуму сприяє становленню креативної особистості.
Посібник розраховано на працівників педагогічної сфери, науковців, викладачів, всіх, кого цікавлять проблеми розвитку людини в сучасній соціокультурній реальності.

 Manual.rar (1022 Kb)  Скачано разів: 2
IOD © 2007-2018  ::  powered by mel