Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Методи системного аналізу у кваліметрії навчально-виховного процесу: монографія

Рева О.М., Камишин В.В.
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 108

Методи системного аналізу і теорії прийняття рішень адаптовані і доведені до практичної реалізації в процедурах кваліметрії навчально-виховного процесу. Розроблена методологія побудови функцій належності лінгвістичної змінної «рівень навчальних досягнень» як моделей кваліметрії і порівняння академічної успішності студентів, встановленої у різних оціночних системах. Запропоновані рекомендації з розповсюдження методів лінгвістичних змінних і нечітких множин на визначення резервів навчального навантаження. Спираючись на оціночні функції корисності характеристик навчального процесу, розроблена методологія кваліметрії мотивації студентів на навчання, виміряної в характеристиках основної навчальної домінанти діяльності (схильність, несхильність, байдужість до ризику) та рівнів домагань.
Розроблена методологія повної і всебічної статистично-імовірнісної кваліметрії недисциплінованості студентів в процесі навчання, яка включає: виявлення хибної поведінки за характерними рисами, побудову і порівняння систем переваг учасників навчально-виховного процесу, інтегрованої оцінки ступеня недисциплінованості.

 Reva.part06.rar (276 Kb)  Скачано разів: 41
 Reva.part02.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 36
 Reva.part05.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 38
 Reva.part04.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 36
 Reva.part03.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 40
 Reva.part01.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 43
IOD © 2007-2018  ::  powered by mel