Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Особливості управління розвитком академічної обдарованості старшокласників

В.В. Камишин, О.М. Рева
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 201

Запропоновано структурно-функціональну модель управління особистісно-орієнованим розвитком академічної обдарованості старшокласників та наведені особливості її реалізації за умов застосування таких кваліметричних показників прийняття рішень у навчально-виховному процесі, як основні навчальні домінанти та рівні домагань. Розгорнута методика встановлення зазначених показників та обґрунтовано варіабельність складності навчальних завдань в залежності від їх значень, що призводить до обов'язкового позитивного ефекту і мотивує старшокласників на покращення результатів навчання. Подана методика оцінювання відповідності моделі спеціальним інформаційним критеріям, що зазвичай застосовується під час їх розроблення, а також методика оцінювання здатності «звичайного» педагога реалізувати пропонований алгоритм по показниках стереотипності та логічної складності дій.
Методичні рекомендації розраховані на наукових співробітників, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних працівників ВНЗ, коледжів, інститутів підвищення кваліфікації кадрів та інших навчальних закладів України.

IOD © 2007-2018  ::  powered by mel