Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Результати науково-дослідних робіт Інституту обдарованої дитини НАПН України

Інноваційна модель виховного простору сучасного позашкільного навчального закладу: Посібник

Міленін В.М.
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 500

У даному посібнику розглянуто історичні аспекти створення системи позашкільної освіти в Україні, її сучасний стан та проблеми становлення, різні погляди на феномен дитячої обдарованості, питання виховання і розвитку дітей в системі позашкільної освіти за допомогою найсучаснішого на сьогодні засобу інформаційного суспільства - всесвітньої мережі Інтернет.
У другому розділі обґрунтовано цілі та завдання створення моделі навчально-виховного простору як всього позашкільного закладу, так і його структурних підрозділів. Розглядається використання надсучасної технології web 2.0, яка дозволяє створити потужний навчально-виховний простір, що об'єднає між собою усіх суб'єктів навчального-виховного процесу.
Посібник розраховано на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, наукових співробітників, викладачів, методистів та керівників позашкільних навчальних закладів.

 Посібник.rar (2372 Kb)  Скачано разів: 1173
IOD © 2007-2018  ::  powered by mel