Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження

Вивчення потреб академічно обдарованих старшокласників та умов успішної реалізації їх обдарованості

Ващук О.В.
Вісник Житомирського державного університету. Випуск 67

Кількість переглядів: 403

У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''. Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.

 статья1.doc (100 Kb)  Скачано разів: 570
IOD © 2007-2019  ::  powered by mel