Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

К вопросу о спобностях и отношениях дошкольника

Рыбалко Е.Ф.

Кількість переглядів: 489

Склонности и способности (сборник статей). - Ленинград, 1962. - С. 37-49


О.Ф.Рибалко повязує високі показники в діяльності в єдності з схильністю (потребою) здібностями.
Та використовує у власних дослідженнях положення В. М. Мясищева про розмежування схильностей як відношення діяльності та так званих здібностей так як високі показники діяльності, що є основою поняття здібностей є результат історії розвитку особистості і частково її виховання.
На основі проведених досліджень в дошкільних навчальних закладах О.Ф.Рибалко підтверджує факт нерівномірного розвитку здібностей у дітей дошкільного віку, що свідчить про ранню спеціалізацію розвитку здібностей в залежності від конкретних форм діяльності, та наголошує, в більшості випадків здібності дітей розвиваються в тісному взаємозв'язку з схильністю до того чи іншого виду діяльності.
Певний рівень здібностей може бути основою для появи та розвитку певних відношень у дитини, але не прямо а в зв'язку з тими відношеннями дорослих і дітей які оцінюють результат їхньої діяльності. Переоцінення або недооцінення не просто впливає на розвиток здібностей дитини але і приводить до виникнення певного відношення до себе та навколишнього.
IOD © 2007-2019  ::  powered by mel