Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Матеріали Інституту обдарованої дитини АПН України

Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна

Ред.: О.Ф. Іванова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1022

Розглянуто питання трансформації мотиваційної сфери студентів у період навчання у приватному ВНЗ. Проаналізовано вплив рефлексії на процес формування професійної ідентичності майбутніх педагогів, їх індивідуально-психологічних якостей на мотивацію інноваційної діяльності, особливості мотивації навчання соціальних педагогів. Висвітлено питання самопізнання та саморозвитку майбутніх соціальних педагогів у процесі формування психологічної готовності до професійної діяльності. Розкрито вікові та соціально-психологічні аспекти мотивації творчої активності обдарованих підлітків, вплив об'єктивних та суб'єктивних чинників на успішність розуміння молодшими школярами навчального матеріалу. Викладено системний підхід до вивчення самосвідомості молодшого школяра. Описано особливості емоційно-оцінного компонента стереотипів взаємодії у системі "вчитель - учень - підліток".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж29137

IOD © 2007-2018  ::  powered by mel