Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Збірник наукових праць "Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика"

Випуск № 7, 2012

І. С. Волощук (головний редактор)
ISBN 978-966-2249-08-8
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 943

У наукових працях, що ввійшли до збірника, висвітлюється проблема обдарованості дитини, молоді в Україні, аналізується міжнародний досвід з цієї проблеми, висловлюються власні бачення науковців.
Збірник розраховано на наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників, вчителів, дошкільних працівників, аспірантів, докторантів, а також керівників і спеціалістів, причетних до управління освітньою діяльністю.
За достовірність даних відповідальність несе автор статті.


ЗМІСТ


Розділ І. Психологічні проблеми обдарованої особистості
1. Кузьмина Раїса. Об уровневой структуре одаренности
2. Єгорова Єлизавета. Напрями та зміст профорієнтаційної роботи з педагогічно обдарованою молоддю
3. Ігнатович Олена. Інноваційні профорієнтаційні засоби в системі педагогічного супроводу загальної обдарованості особистості
4. Литвинова Наліна. Педагогічна обдарованість в контексті мотиваційної готовності майбутнього вчителя до профорієнтаційної роботи
5. Макаренко Наталія. Складність діагностики обдарованості як багаторівневої системи
6. Мітлош Антоніна. Сучасні дослідження проблеми обдарованості
7. Музика Олександр, Майстренко Тетяна. Ціннісна підтримка регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
8. Ковальчук Юрій. Психологічні умови розвитку особистісних здібностей у підлітковому віці
9. Мілютіна Катерина. Життєві траєкторії обдарованої особистості у нестабільному соціальному середовищі
10. Постова Катерина. Історія вивчення дослідницьких здібностей особистості
11. Павлик Наталія. Невротичний характер як чинник порушення гармонійного розвитку обдарованої особистості в юнацькому віці
12. Мірошник Зоя. Рольові позиції та їхнє значення у професійній підготовці вчителя початкових класів
Розділ ІІ. Педагогічні проблеми обдарованої особистості
13. Буркова Людмила. К определению механизмов саморазвития субъекта в реализации стратегии гармоничного развития человека
14. Кравчук Ольга. До проблеми навчання обдарованих учнів у загальноосвітніх навчальних закладах: методологічні орієнтири
15. Бондаренко Юрій. Розвиток літературних здібностей учнів на основі дидактичної системи Джанні Родарі
16. Майданенко Світлана. Обдарованість як соціально-педагогічний аспект
17. Супруненко Інна. Характеристика програм розвитку обдарованих дітей
18. Камишин Володимир. Від концепції до впровадження ідей освіти обдарованих дітей України
19. Яременко Лілія. Глобалізаційні процеси: сутнісний зміст, основні риси та вияви у сфері освіти
20. Ходосенко Ольга. Оволодіння грою в шахи як засіб формування інтелектуальних якостей особистості старшого дошкільника
21. Шелестова Людмила. Навчання читанню як засіб інтелектуального розвитку дошкільників
22. Веселка Юлія. Теоретичні засади побудови навчання обдарованих учнів (на прикладах уроків англійської мови)
23. Федорова Ніна. Педагогічна майстерність учителя - запорука розкриття творчих здібностей учнів
24. Деменко Тетяна. Становлення педагогічного колективу: з досвіду роботи директора загальноосвітнього навчального закладу
25. Руденченко Алла. Творчі засади навчання учнів декоративному розпису
26. Близнюк Тетяна. Педагогічна модель виховання готовності старшокласників до вибору професії вчителя
27. Слабковська Альона. Соціально-педагогічна діагностика потенційних усиновителів - основа безпомилкового здійснення усиновлення
28. Демченко В'ячеслав. Проблеми підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими учнями у системі післядипломної освіти
29. Гоцуляк Юрій. Особливості правового регулювання надання спеціальних освітніх послуг обдарованим дітям у провінції Альберта (Канада)
30. Зубченко Олена. Визначення основних компетентностей та їх роль у системі сучасної освіти
31. Муранова Наталія. Формування мотивації до вивчення фізики та математики в процесі підготовки до навчання в технічному університеті
32. Ріктор Тетяна. Роль сім'ї та дошкільної освіти у формуванні управлінської еліти країни
33. Киричук Валерій. Проблеми особистісного розвитку в сучасній науці
34. Тесленко Валентин. Створення нормативно-правової бази інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів України
35. Меркулова Світлана. Інновації в управлінні педагогічною орієнтацією cтаршокласників
36. Адамович Ірина. Компетентнісний підхід керівників загальноосвітніх навчальних закладів для реалізації цілісного педагогічного процесу
Розділ ІІІ. Проблеми розвитку обдарованості у позашкільних навчальних закладах
37. Білоус Сергій. Можливість сомоорганізації навчального процесу в педагогічній системі «ЗНЗ ? Мала академія наук»
38. Тарасенко Богдан, Шишкін Геннадій. Порівняльний аналіз україно-французького досвіду організації науково-дослідницької діяльності учнів
39. Чернецький Ігор. Навчально-дослідницька діяльність учнів, мета, особливості організації та забезпечення процесу формування дослідницьких умінь
40. Гальченко Максим, Лісовий Оксен. Формування пізнавальної активності та самостійності вихованців МАН України в інформаційно-освітніх просторах Всеукраїнського Інтернет-порталу «Острів знань» та соціальної мережі «Ман і Я»
НАШІ АВТОРИ
 Зміст_7.doc (169 Kb)  Скачано разів: 645
IOD © 2007-2019  ::  powered by mel