Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Щомісячний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості"

№ 8-9 (15-16) /08-09/2013

Редакційна колегія: Аніщенко Н.В., Балл Г.О., Бурда М.І., Буринська Н.М., Буркова Л.В. ...
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 1451

ЗМІСТ
1. НАУКА – ПРАКТИЦІ

1.1. Кремень Василь Григорович. Освіта у спонтанності розвитку цивілізації
1.2. Волощук Іван Степанович. Інтелект: ретроспективний огляд пошуку нитки Аріадни
1.3. Марушкевич Алла Адамівна. Підготовка обдарованої молоді до життєдіяльності в українському суспільстві
1.4. Ткаченко Лідія Іванівна. Розвиток особистості в дефініціях синергетики: освітньо-педагогічний тезаурус
1.5. Гоцуляк Юрій Вікторович. Проект системи освіти обдарованих дітей в Україні: адміністративний та правовий аспекти
1.6. Макаренко Наталя Миколаївна. Підготовка майбутніх практичних психологів до роботи з обдарованими дітьми
1.7. Мельник Марина Юріївна. Характеристика ціннісних орієнтацій особистості в контексті професійного самовизначення обдарованих старшокласників
1.8. Онопченко Галина Василівна, Юрченко Тетяна Анатоліївна. Інтернет-тестування в інформаційному соціальному середовищі як інструмент розвитку суб’єктів освітнього процесу
1.9. Полицяк Наталія Іванівна. Особливості гендерної соціалізації обдарованих дівчаток
1.10. Рождественская Ирина Николаевна, Анохина Анастасия Петровна. «Школа олимпиадников» как инновационный образовательный проект в сфере дополнительного образования: развитие системы подготовки школьников к участию во Всероссийской олимпиаде
1.11. Черниш Марина Олексіївна. Погляд вітчизняних учених на структуру характеру особистості
1.12. Тесленко Валентин Вікторович. Система управління розвитком обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
1.13. Пионтковский-Выхватень Богдан Александрович. Теоретико-исторические аспекты исследования проблемы личностного развития интеллектуально одарённого ребенка
1.14. Стрєлкова Юлія Олександрівна. Порівняльний аналіз дослідницької діяльності та інших за схожістю видів навчальних робіт
1.15. Сіпко Кирило Володимирович. Схильність до дослідницької діяльності: семантична значущість та зміст поняття
1.16. Тименко Володимир Петрович. Готовність майбутніх учителів до діагностики естетичної обдарованості учнів початкової школи
1.17. Анищенко Наталия Викторовна. Особенности психолого-педагогического диагностирования музыкального развития учащихся общеобразовательной школы
1.18. Дроботенко Микола Миколайович. Педагогічні підходи до розвитку обдарованих старшокласників та студентської молоді
1.19. Киричук Валерій Олександрович. Педагогічне проектування як основа управління розвитком особистості учня
1.20. Дем’яненко Віктор Михайлович, Дем’яненко Валентина Борисівна, Стрижак Олександр Євгенійович. Фундаментальність як основа інформатичної підготовки учнів Малої академії наук України
1.21. Вінник Наталія Дмитрівна. Науково-методичні основи особистісного розвитку інтелектуально обдарованих учнів: досвідна складова
1.22. Качинська Алла Валеріївна. Чинники впливу на розвиток самоставлення у підлітковому віці
1.23. Рибалка Валентин Васильович. Духовність і духовна культура у становленні творчо обдарованої особистості
1.24. Кузьменко Віра Ульянівна. Естетична обдарованість дошкільника: теоретичні засади діагностичної роботи
1.25. Яншина Тетяна Анатоліївна. Обдарованість: психолого-педагогічний аспект
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Аматьєва Олена Петрівна, Корнєєва Оксана Леонідівна. Підтримка розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами прикладного мистецтва
2.2. Неділько Віктор Петрович, Руденко Сергій Антонович. Соціально-педагогічні та соціально-психологічні аспекти здоров’я дітей шкільного віку
2.3. Островерхова Надія Михайлівна. Факторний аналіз стану використання організаційних механізмів удосконалення ДСЗСО
2.4. Сокуренко Олена Олексіївна, Нотич Олександр Олександрович. Нові педагогічні технології в роботі з обдарованими учнями: система очно-дистанційного навчання
2.5. Флакіна Елла Борисівна. Освітні проекти у роботі з обдарованими дітьми у навчальному закладі гуманістичної спрямованості
2.6. Сологуб Анатолій Іванович. Діалог у профільному креативному навчанні
2.7. Якимова Ірина Олександрівна. Базові характеристики рефлексивного компоненту особистості інтелектуально обдарованих старшокласників
2.8. Шушковская Александра Ивановна. Особенности формирования коррекционно-оценочных умений младших школьников с признаками одаренности
2.9. Супрун Катерина Миколаївна. Комп’ютерний нік як засіб особистісної самопрезентації підлітків та юнаків у віртуальній реальності
2.10. Кизим Ганна Сергіївна. Вивчення духовного потенціалу у хлопців і дівчат – випускників середньої освіти
2.11. Грицишина Таїсія Іванівна. Виховання ціннісних естетичних критеріїв у дошкільників у процесі екологічної освіти як основа розвитку естетичної обдарованості особистості
2.12. Зайцева Елена Вячеславовна, Курносова Елена Сергеевна. Психолого-педагогическое сопровождение психомоторно одарённых детей в Днепропетровском высшем училище физической культуры
2.13. Круг Людмила Ивановна. Обыденные преставления учителей об одаренных детях и условия их обучения
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Чудакова Віра Петрівна. Інтегральний показник «інноваційність» – чинник формування конкурентоздатності особистості
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Рибак Сергій Борисович. Методи запам’ятовування інформації. Знайомтеся: піктограми
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Сєдова Світлана Олексіївна. Програма з позакласної роботи «Шкільний театр»
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Бельская Наталья Анатольевна. Информационные возможности теста «Психогеометрия-2М» в психологическом консультировании (дополнение к тесту С. Деллингер «Психогеометрия»)
6.2. Буркова Людмила Василівна, Сагалакова Анастасія Борисівна, Соколовська Наталія Броніславівна. Пошук формули успішності у житті: соціологічне дослідження пріоритетів успішності
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Дубовик Леся Василівна. Мова національного танцю –це пам’ять (досвід), дух, етика та естетика, формотворна енергія характеру нації
8. Аналітика
8.1. Сорока Світлана Василівна. Роль інформаційного простору у формуванні обдарованої особистості
9. ІНФОРМАЦІЯ
9.1. Доповнення до оформлення фахових статей для аспірантів, докторантів
9.2. Черговий випуск фахових видань (Збірник за другу половину 2013 р., № 2(11))
9.3. Працює психологічна служба «Психолого-педагогічної підтримки та розвитку обдарованості»
9.4. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини на жовтень 2013 року
 журнал 2013 8-9.part01.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 433
 журнал 2013 8-9.part02.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 393
 журнал 2013 8-9.part03.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 378
 журнал 2013 8-9.part04.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 369
 журнал 2013 8-9.part05.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 388
 журнал 2013 8-9.part06.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 385
 журнал 2013 8-9.part07.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 412
 журнал 2013 8-9.part08.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 372
 журнал 2013 8-9.part09.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 379
 журнал 2013 8-9.part10.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 365
 журнал 2013 8-9.part11.rar (246 Kb)  Скачано разів: 397
 анотація.doc (220 Kb)  Скачано разів: 750
IOD © 2007-2022  ::  powered by mel