Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Щомісячний науково-методичний журнал "Освіта та розвиток обдарованої особистості"

№ 4 (11) /04/2013

Редакційна колегія: Аніщенко Н.В., Балл Г.О., Бурда М.І., Буринська Н.М., Буркова Л.В. ...
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Кількість переглядів: 1024

ЗМІСТ
1. НАУКА – ПРАКТИЦІ
1.1. Волощук Іван Степанович. Чинники творчого потенціалу особистості
1.2. Шморгун Олександр Олександрович. Творча природа людини у системно-соціологічному вимірі
1.3. Шунько Олена Володимирівна. Роль формувального оцінювання та скаффолдингу для розвитку мислення обдарованої особистості в процесі діалогу суб’єктів навчальної діяльності
1.4. Марченко Світлана Сергіївна. Структура роботи з родинами, де є обдарована дитина
1.5. Устименко Катерина Сергіївна. Консультативно-діагностична діяльність з обдарованими дітьми
1.6. Черниш Марина Олексіївна. Роль сім’ї у вихованні інтелектуальних якостей обдарованої особистості у підлітковому віці
1.7. Мельник Марина Юріївна. Готовність до професійного самовизначення на етапі юності як психолого-педагогічна проблема
1.8. Прашко Олена Володимирівна. Розвиток соціальної компетентності при навчанні обдарованих учнів
1.9. Довгань Наталія Олександрівна. Проблеми формування психологічної готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
2.1. Руденко Сергій Антонович. Медико-психолого-педагогічні аспекти успішності дітей середнього і старшого шкільного віку
2.2. Киричук Валерій Олександрович. Соціально-педагогічне проектування як компонент практичної діяльності в системі освіти
2.3. Сокуренко Олена Олексіївна. Миколаївський регіональний центр інституту обдарованої дитини: досвід і перспективи діяльності
2.4. Войчишин Олександра Миколаївна. Формування комунікативної компетентності учнів у навчальному закладі інноваційного розвитку
2.5. Нова Марія Антонівна. Організація науково-дослідницької діяльності гімназистів в контексті життєтворчості обдарованої особистості
2.6. Грабовська Олександра Миколаївна. Парадигма локального виховного процесу у системі проектування особистісного розвитку учнів
2.7. Колодійчук Любомира Іванівна. Використання проектної технології у вихованні учнів молодших класівяк додатковий засіб розвитку їх творчості та індивідуальності
2.8. Полобок Лідія Василівна. Планування діяльності навчально-виховного процесу з обдарованими учнями в закладах освіти на основі проектування
2.9. Макарик Світлана Романівна. Сходинки успіху
3. НАУКОВІ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
3.1. Олійник Лія Миколаївна. Вивчення особистісного розвитку дітей третього року життя в групі дошкільного навчального закладу
4. МАЙСТЕР-КЛАС
4.1. Лучинкина Ирина Сергеевна. Этнопсихологический тренинг «Свой среди своих»
5. АВТОРСЬКІ ПРОГРАМИ ТА ПРОЕКТИ
5.1. Чудакова Віра Петрівна. Управлінська компетентність керівників з формування готовності педагогів до інноваційної діяльності в умовах освітньогосередовища профільної школи
6. ПОШУКИ ОБДАРОВАНОСТІ
6.1. Дяк Тетяна Петрівна. Навчальний процес у просторі «Філософії освіти»: реальність і перспективи
7. Я – ОБДАРОВАНА ОСОБИСТІСТЬ
7.1. Огороднік Інна Іванівна. Росте собі дівчина, а звать її – Аліна
8. Аналітика
8.1. Самодрин Анатолій Петрович. Синергетичний потенціал профільного навчання
9. ІНФОРМАЦІЯ
9.1. Працює психологічна служба «Психолого-педагогічної підтримки та розвитку обдарованості»
9.2. Черговий випуск фахового збірника наукових праць (друга половина 2013 р., № 2 (11)
9.3. Про журнал «Освіта і розвиток обдарованої особистості»
9.4. Наукова діяльність Інституту обдарованої дитини НАПН України на травень місяць
 Анотації.doc (122 Kb)  Скачано разів: 765
 журнал 2013 4.part1.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 386
 журнал 2013 4.part2.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 374
 журнал 2013 4.part3.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 365
 журнал 2013 4.part4.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 356
 журнал 2013 4.part5.rar (1457 Kb)  Скачано разів: 356
 журнал 2013 4.part6.rar (833 Kb)  Скачано разів: 384
IOD © 2007-2022  ::  powered by mel