Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

La pr?cocit? intellectuelle

par Jean-Charles TERRASSIER, Jean BRUNAULT, Robert PAG?S – Psychologues
http://eeip.free.fr/JCT_EIP.html

Кількість переглядів: 796

Дана стаття присвячена питанню, яке часто обговорюється, а саме питанню про те, що визнавати прискоренним розвитком.  Автори вважають це питання не дуже коректним.  У світі не існує глобального визначення коефіцієнту інтелекту, і тому не можна сказати, що дитина, яка його  перевищує, випереджає у своєму розвитку однолітків.


Чим вище рівень інтелекту у дитини, тим більшим є ризик її дезадаптації.


Автори мають за мету інформувати і звернути увагу тих, хто відповідає за обдарованих учнів: батьків, педагогів, що ігнорування проблем обдарованих дітей може призвести до важких психологічних проблем у цих дітей.


Знання з проблем обдарованості багато батьків отримують зі ЗМІ, які досить хибно розповідають про інтелектуальну обдарованість. А ця проблема є дуже серйозною. Серед інтелектуально обдарованих дітей випадки суїциду у 3 рази частіше, ніж у їх однолітків.


Щоб допомогти таким дітям дорослі повинні забезпечити психолого-педагогічну підтримку і супровід.


У самому широкому сенсі  ця підтримка повинна бути як у родині, так і в шкільному середовищі.


Для цього необхідні:  інформація,  своєчасне виявлення обдарованих дітей,  спеціальна освіта,  спеціалісти з проблем дитинства, батьки, відповідальність тих і інших, психологічна підтримка.


У крайніх випадках необхідна швидка допомога таким дітям, наприклад, реалізація їх здібностей у позашкільній діяльності,  або ж індивідуальна психологічна допомога дітям, які опинилися у складній ситуації.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel