Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

Des enfants surdou?s 70 ans apr?s

CLAUDIE BERT
http://www.scienceshumaines.com

Кількість переглядів: 738

Автор надає  фізичні і психологічні характеристики обдарованих дітей, їх особистісні відмінності,  приділяє увагу тому, ким ці діти стають у подальшому житті.  Аналіз зроблено за результатами досліджень, які тривали протягом 70 років.


На початку статті,  автор надає історичний аналіз вивчення проблеми обдарованості.


Зупиняючись на дослідженнях Термена автор надає його характеристику обдарованості спочатку  у дитини, а потім у дорослого.


Найбілш цікавими є такі висновки:


- порівняння хлопчиків та дівчаток: серед обдарованих більше хлопчиків (116 проти 100 дівчаток) в звичайних группах,  а в группах «ліцеї та коледжі»  - 183 проти 100;


- на відміну від існуючої думки,  обдаровані діти, які «переплигнули»  через класс, гарно вчаться і добре адаптуються у новому середовищі;


- успішність у житті повязується з сімейним оточенням та характером обдарованої особистості.


У подальшому Термену  ставили в провину  відношення до жінок та деяких етнічних груп. Та автор вважає, що Термен дійшов ціх висновків за результатами своїх досліджень.


Ще однією з особливостей досліджень Термена було те, що він брав для


свого дослідження учнів, які були відібрані вчителями, або такими, що добре адаптувалися до оточуючого середовища.


У висновку автор говорить про те, що вплив, який Термен призвів на вивчення обдарованості був глибоком та тривалим у часі. Портрет обдарованої дитини, який він зробив, має деякі нюанси, але всеж таки визнан валідним. Він також першим запропонував створювати окремі класи, школи для обдарованих дітей, курси зі збагачення змісту освіти.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel