Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

Le JIPTO et le Syst?me JIP, Editions du JIPTO, 2005, 214 p.

G.Tomski
ISBN 2–35175–000–4
http://mapage.noos.fr/turgen/scientifique/science.html

Кількість переглядів: 762

Автор звертає увагу на те, що обдаровані діти, не завжди стають першими при виконанні тестів інтелекту,  не завжди гарно вчаться, шкільні оцінки не завжди відповідають їх високому інтелектуальному рівню. Наразі навчання та виховання обдарованих дітей стає головною проблемою освіти.


У підтвердження цього висновку  автор приводить слова Ремі Шовена про те, що обдаровані діти стають для держави більш вагомим потенціалом, ніж атомна бомба, і горе тим країнам, які цього не розуміють.


Далі розглядаються такі поняття як «обдарованість» та «талант».  Талант, на відміну від обдарованості, яка є психологічною характеристикою, є явищем психосоціальним. Він є маніфестацією успіху.


Діяльність автора базується на визначенні обдарованості Е. Віннер, а саме: це випередження, креативність та пристрасть до досконалості.


Система JIPTO  є такою ж як шахмати або бридж.  Автор детально розповідає про цю систему навчання та виховання обдарованих дітей.


Він відмічає, що використання цієї системи  при ранньому залученні до нього дитини розвиває дар до інтелектуальних ігор, стимулює розвиток артистичної та літературної творчості, підвищує ефективність наукового навчання тощо.


Базова гра використовує усі надбання мета гри, яка складається з  різноманітних ігор, для того щоб  розвинути різні інтереси,  що дозволяє  стимулювати різні види креативної діяльності,  підвищити шкільну успішність та визначити сферу обдарованості.
IOD © 2007-2019  ::  powered by mel