Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

Hubert Montagner et Fran?ois Testu, «?Rythmicit?s biologiques, comportementales et intellectuelles de l’?l?ve au cours de la journ?e scolaire?»,

Pathologie et biologie, vol. XLIV, n° 6, 1996.
http://www.scienceshumaines.com

Кількість переглядів: 733

У статті йдеться про біологічні, поведінкові та інтелектуальні ритми учнів під час навчання у школі. Відмічається, що Франція відрізняється від інших країн Європи більш тривалим часом шкільних занять та самим коротким навчальним роком.


Таке навантаження є дуже виснажливим для учнів. Наводяться приклади бесід з учнями про вплив такого ритму занять на їх самопочуття.


Питання перевантаження учнів розглядаються на державному рівні і серед науковців вже з початку 60-х років. Визнається, що ритми дитини і шкільного навчання не гармонують між собою.


Шкільний день триває з 8.30 до 16.30, та є найдовшим у Європі. Навчальний рік триває усього 140 днів, але при цьому кількість навчальних часів становить 864 години.


Письмові домашні завдання для учнів початкової школи, які були заборонені ще у 1956 році, на прохання батьків, дуже часто впроваджуються у практику роботи багатьох вчителів.


Офіційно ж  асоціації батьків учнів та профспілки сприятливо ставляться до змін в освіті, які йдуть на користь учням.


Пропонується для учнів молодших класів після обіду організовувати заняття не пов'язані з навчанням. У цей час навчальні заняття можна проводити тільки з учнями середніх та старших класів.


Канікули ж мають тривати протягом двох тижнів,  для того, щоб отримати максимальний ефект від відпочинку. Спеціалісти рекомендують, щоб кожні сім тижнів навчання супроводжувалися двома неділями канікул.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel