Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

"Enfants dou?s non reconnus / non identifi?s : Cons?quences ? l'?ge adulte"

Arielle ADDA
www.douance.org/psycho/adda89.htm

Кількість переглядів: 715

У статті мова йде про те, що необхідно адаптувати навчання обдарованих дітей до їх особистісних якостей вже з самого раннього віку. Якщо ж цього не робити, то в подальшому у обдарованої дитини наслідком цього можуть бути великі психологічні проблеми.


Стаючи дорослою така обдарована дитина може загубитися у натовпі людей, бо в дитинстві її унікальні інтелектуальні здібності не були визнані.


Найбільш загрозливим для цього є підлітковий вік, коли дитина намагається отримати прихильність однолітків та намагається стати такою, як вони.


Автор надає кілька прикладів з особистої практики. Уперше діти стикаються з невизнанням своєї обдарованості ще у родині. Існують родини, де дітям, навіть забороняють розвивати їх таланти. Причин такої поведінки батьків багато: страх за розумовий розвиток дитини, її життя, тощо.


У шкільному віці дитина, яка відрізняється від інших своїм інтелектуальним розвитком, розвинутим почуттям гумору, відкритістю та щирістю, визиває негативні почуття у однолітків: глузування, презирство та зневагу тощо.


Така обдарована дитина, стаючи дорослою,  має багато психологічних проблем, бо ті особливості обдарованої дитини нікуди не зникли, а тільки ще більш загострилися. Для того, що допомогти «обдарованому дорослому», треба повернутися у його дитинство, повернути йому любов та самоповагу, навчити жити і приймати цю свою несхожість з іншими.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel