Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Використана література

L'?chec ordinaire des adolescents pr?coces non reconnus Arielle ADDA - Ao?t 1989 - Eurotalent Barcelone

Arielle ADDA - Ao?t 1989 - Eurotalent Barcelone
www.douance.org/psycho/adda89.htm

Кількість переглядів: 825

У статті мова йде про те, що важко уявити, але багато обдарованих дітей знаходяться у стані шкільної дезадаптації.  Автор розповідає про дітей, для яких початок шкільного навчання був багатообіцяючим, навіть блискучим, та намагається встановити процеси, які призвели до шкільної дезадаптації. Наслідки цього можна наблюдати у багатьох дорослих. Далі автор наводить кілька даних досліджень, проведених MENSA, які іноді порівнюються з цифрами, що стосуються населення взагалі.


У попередніх статтях автор знайомила батьків з особливостями обдарованих дітей, що допомагало останнім зрозуміти і прийняти своїх, несхожих на інших, дітей.


Далі розповідається історія двох підлітків, які відчували смертельну нудьгу у школі, не докладали зусиль, бо їм легко давалося навчання, і кінець кінцем не стали успішними у своїй професійній діяльності.


Дуже часто, у шкільній дезадаптації звинувачують вчителів, а потім ці звинувачення переходять на самих учнів, успішність яких з кожним роком знижується.


Батьки, які опікуються своїми дітьми, не розуміючи до кінця проблеми обдарованих дітей, додають своїм дітям ще більших страждань, бо дитина відчуває сором за такий стан речей, переживає через те, що завдає батькам страждань.


У висновках автор рекомендує створити для обдарованих дітей ситуації, у яких необхідно долати перешкоди, адаптувати навчальні програми до рівня обдарованої дитини, вивчити першопричини шкільної дезадаптації, своєчасно виявляти обдарованих дітей.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel