Розглянуто деякі аспекти державної політики України щодо обдарованої молоді, соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей за умов загальноосвітньої школи, шляхи розвитку творчих здібностей студентської молоді. Розкрито питання професійного зростання особистості студента як майбутнього фахівця, психолого-педагогічного супроводження обдарованої молоді, формування та впровадження системи її соціальної підтримки та заохочення. Висвітлено досвід застосування інтерактивних технологій у роботі з обдарованими дітьми на уроках мистецтва, розвитку творчого потенціалу студентів засобами інтерактивних технологій, виявлення потенційних можливостей творчо обдарованої особистості та створення умов для її реалізації. Охарактеризовано сучасні моделі дистанційного навчання в університетській освіті США.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220
Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: ВА742596 |