Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обдарованість: поняття, ознаки, види, методи дослідження

Теорія і практика навчання творчо обдарованих старшокласників

А. І. Сологуб
ISBN 978-966-2249-26-2
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 749

Розкрито теоретико-методологічні засади креативної освіти (КО). Проаналізовано гуманітарну освіту як систему гуманістичного навчання і виховання. Викладено основні філософські та психологічні поняття КО та концепцію діяльності креативного навчального закладу (КНЗ). Розглянуто питання психолого-педагогічного забезпечення діяльності закладу освіти обдарованих учнів. Висвітлено організацію і зміст діяльності КНЗ, результати втілення системи урочної навчально-дослідницької діяльності, застосування індивідуально-групового навчання в креативній педагогічній системі ліцею, досліджень з самоорганізації учнів-дослідників у системі КО, науково-методичної і науково-дослідницької роботи педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Ч421.268


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: ВА743609


НАПН України, Ін-т обдар. дитини. — К.: Інфосистем, 2010. — 214 с. — Бібліогр.: 126 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel