Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Підготовка вчителя до роботи з обдарованою дитиною

Теоретичні аспекти підготовки до роботи з обдарованими дітьми в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

Л. Коробка
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 750

Розглянуто питання реалізації Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю в Сумському регіоні, зокрема в Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Запропоновано ввести проблемні тематичні курси для педагогів і керівників закладів нового типу з "Психології обдарованості", "Психологічних основ роботи з обдарованими дітьми","Психології творчості", курс "Основи самопізнання та саморозвитку особистості". Для вирішення поставлених завдань в інституті створено лабораторію "Психологія творчості та обдарованості". Відзначено, що визначення таких понять, як обдарованість, здібності, інтелект, творчість відносяться до невирішених питань через наявність різних підходів, течій і шкіл та через "тонкість", "невловимість" самого предмету дослідження (проблему проілюстровано на прикладах). Наголошено на необхідності переглянути основні компоненти освіти в закладах нового типу. Доведено важливу роль інтерактивних технік у підготовці педагогів, психологів до роботи з обдарованими дітьми.


Ключ. слова: роботи з обдарованою молоддю, освітні заклади нового типу, роль інтерактивних технік у підготовці педагогів, психологів


Нова пед. думка. — 2008. — N 2. — С. 92-94. — Бібліогр.: 3 назв. — укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel