Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Обмін досвідом. Вчителі про свою роботу.

Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею

І. Зотова
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 695

Охарактеризовано компоненти "моделі обдарованості" і розкрито зміст поняття "творчий потенціал". Висвітлено діяльність психологічної служби ліцею, яка спрямована на визначення рівня творчого потенціалу особистості та її розвиток і ставить за мету створення таких умов, за яких ліцеїсти опановують методи самопізнання, саморозвитку, самоосвіти і самовиховання. Зазначено, що обдаровані старшокласники, які володіють системою знань, умінь та навичок, набувають досвіду саморозвитку, самореалізуються та досягають успіху в майбутньому. Підсумовано, що система психолого-педагогічного супроводу ліцеїстів - це динамічна модель діяльності не тільки психологічної служби, а й усього творчого педагогічного колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с + Ю949.244 + Ч421.331.3


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22469


Рідна шк. — 2010. — N 4/5. — С. 27-29. — Бібліогр.: 4 назв. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel