Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Порівняльна педагогика

Розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів у США (20-ті роки XX - початок XXI ст.)

П. О. Тадеєв
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 813

Висвітлено теоретико-методологічні засади та практику організації навчання обдарованих школярів у США. Проаналізовано особливості становлення освіти обдарованих учнів наприкінці XIX - на початку XX ст. Виявлено якісні зміни в практиці організації навчання даної категорії школярів у "супутниковий період" (1950 - 1960-ті рр.). Охарактеризовано досягнення в освіті обдарваних і талановитих дітей у період усвідомлення потреби їх підтримки на державному рівні (1970 - 1980-ті рр.). Розкрито взаємозв'язок національних пріоритетів у галузі освіти даних учнів із теорією та практикою їх навчання на сучасному етапі. Увагу приділено аналізу науково-педагогічної діяльності таких відомих американських учених, як Л. Терман, Л. Голінгворт, Дж. Гілфорд, П. Вітті, Г. Пассоу, К. Тейлор, П. Торренс, Дж. Стенлі. Обгрунтовано доцільність використання в Україні інноваційних підходів до організації навчання обдарованих школярів у США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)6 + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: ВА747762


Рівне, 2011. — 548 с.: рис., табл. — Бібліогр.: Бібліогр.: 696 назв — ISBN 978-617-515-063-4. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel