Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Автореферати і монографії

Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік

Т.В. Улькіна
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 1028

Розкрито суть поняття "пізнавальні здібності", виявлено "обдарований", "високий", "помірний", "помірно-знижений" інтегровані типи та дев'ять синтезів поєднань компонентів у середині кожного дошкільного віку. Виявлено, що пізнавальні здібності дітей старшого дошкільного віку є інтегрованим типом здібностей, які є аналогом загальних здібностей та проявом рівня творчих можливостей дитини (творчий компонент або креативність), рівня пізнавального розвитку (інтелектуальний компонент), її пізнавальної активності, зацікавленості на научуваності (поведінково-результативний компонент). Обгрунтовано засади психолого-педагогічного забезпечення оптимізації розвитку пізнавальних здібностей у старших дошкільників. Розроблено й апробовано розвивально-психокорекційну програму розвитку пізнавальних здібностей засобами ігрових психотехнік у старших дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю983.510.1 + Ч411.38


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: РА343533


Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 27 с.: рис. — укp.

IOD © 2007-2022  ::  powered by mel