Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Психологічний тезаурус і стиль педагогічної діяльності

В.Д. Федоров
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 695

Висвітлено особливості інтелектуальної та культурологічної складових педагогічної діяльності. Розглянуто стиль як сукупність характерних рис індивіда. Висвітлено психологічні та культурологічні аспекти освіти, а також психологічні чинники діалогу вчителя з дитиною, діяльності школи, афективно-когнітивного процесу розуміння вчителем внутрішнього світу дитини. Розглянуто проблеми розвитку інтелектуально обдарованих дітей, а також етапи розумового розвитку дитини. Запропоновано критерії ефективності уроку, розглянуто закони формування навичок. Проаналізовано вікові особливості розвитку особистості, визначено психологічні ознаки відстаючих учнів. Розглянуто проблему безперервного самовдосконалення педагогів як підгрунтя професійної компетентності, а також як розвиток психологічної організації особистості педагога в системі удосконалення професійної кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю983.7в01 + Ч314


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: ВА632640


Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. Каф. психології та упр. освітою. — Кам\'янець-Поділ.: Абекта-НОВА, 2002. — 280 с. — ISBN 966-8119-22-1*. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel