Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Психологічні аспекти обдарованості

Психодіагностика обдарованості як засіб підвищення професійної компетентності вчителів у роботі з обдарованими дітьми

Г. Пилипчук
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 719

Розкрито процес здійснення анкетного дослідження. Вміщено анкету "Діагностика обдарованості" та розглянуто особливості її побудови та заповнення. За результатами анкетування вчителів подано зведену таблицю "Якості притаманні обдарованим дітям". Запропоновано діаграми: взаємини дитини з однолітками і вчителями, особливості і захоплення дитини, проблеми дитини. Звернено увагу на необхідність зміни у вчителів стереотипів сприйняття дитини, зокрема щодо обдарованості учнів.


Ключ. слова: психодіагоностика, анкетування, вчитель, обдарована дитина


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724с + Ч421.220


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж22868

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel