Логін   Пароль 
Не зареєстровані? 

Інноваційні технології в роботі з обдарованими дітьми

Організаційно-змістовий аспект неперервної екологічної освіти у роботі з обдарованою учнівською молоддю

І. Бойко
http://www.nbuv.gov.ua

Кількість переглядів: 918

Розкрито досвід роботи з обдарованою учнівською молоддю у системі неперервної екологічної освіти вчителя-методиста, вчителя біології ЗОШ І - ІІІ ступенів ім. Липинського Є. П. Марченко, яка є також координатором районного осередку громадської організації "Екол









Організаційно-змістовий аспект неперервної екологічної освіти у роботі з обдарованою учнівською молоддю

огічна варта". Зазначено, що школа ставить перед собою триєдине завдання: дати школярам знання з основ природничих наук, забезпечити краєзнавчий підхід у вивченні природничих дисциплін, сформувати в учнів природозахисний тип поведінки. Особливу увагу звернено на "уроки у природі", практичні роботи з культивування й акліматизації рослин, доглядання шкільного дендрарію, походи у природу навчально-пізнавальною екологічною стежиною, залучення школярів до конкурсів, акцій екологічного спрямування, забезпечення результативності спільної дії педагога та вихованців. Підсумовано, що формування екологічного світогляду кожного вихованця збагачує душу відчуттям гармонії з Природою, очищенням свідомості від хибних уявлень, допомагає бути Людиною.


Ключ. слова: неперервна екологічна освіта, учнівська молодь, екологічна стежина, акції екологічного спрямування, природозахисний тип поведінки


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4Укр)2


Шифр зберігання книги/журналу в НБУВ: Ж69028


Пед. пошук. — 2009. — N 2. — С. 41-42. — укp.

IOD © 2007-2019  ::  powered by mel